Oslagbar service
Bra service är ryggraden i allt vi gör. Skulle ni dyka på problem vet ni att vi gör allt vi kan för att så snabbt som möjligt hitta en lösning och hålla er städning igång.
Genom snabb service, duktiga servicetekniker och ett stort sortiment av tillbehör och reservdelar får du snabbt hjälp med dina städprodukter om olyckan skulle vara framme. Våra serviceverkstäder finns i Sundsvall, Hudiksvall, Gävle, Stockholm och Malmö. Vi har också ett brett nätverk av kvalificerade servicepartners på övriga orter i landet för att hjälpen alltid ska vara nära.
Produkt & service i ett
Hyr ni våra produkter via något av våra fördelaktiga funktionsavtal, vet ni väl att service alltid ingår?
Serviceavtal - Håll produkterna i trim
Om du inte skaffar en produkt genom Funktionsavtal utan hellre köper den, men ändå vill ta hand om din investering - då rekommenderar vi våra Serviceavtal! För en fast månadskostnad får du ett trygghetspaket där vi står för exempelvis reperation, reservdelar eller en låneprodukt vid längre driftstopp. Med våra Servcieavtal vill vi skapa en tydlig grund för dig som värdesätter ett bekymmersfritt ägande. Välj mellan Serviceavtal - Bas, Plus eller Premium
Bas | Plus | Premium | |
Årligt servicebesök inkl. arbetstid, restid & kilometerersättning | |||
Prioriterad kund | |||
Akut reparation mellan besök | |||
Reservdelar | |||
Garanterad inställelsetid enligt ök. | |||
Teknisk support | |||
Förflyttning av produkt | |||
10% rabatt på reservdelar | |||
Fri låneprodukt vid reparation |
Undantaget från serviceavtalet är:
Rengöring och sådant som benämns under daglig skötsel.
Skador som orsakats av felaktigt handhavande och uppenbar oaktsamhet.
Felanmälan
Har din produkt börjat krångla, eller fungerar den inte alls? Inga problem, fyll i formuläret för felanmälan så påbörjar vi ett ärende och hjälper dig - oftast redan samma dag!